Navigation

Startseite Gästebuch Kontakt Abonnieren

Great

abenteuerlustig. loyal. normal. unromantisch. sarkastisch. verlustängstlich. zaubernd. heldenhaft.

Main

Anna. Song of the week.
Daniel Merriweather - Change
 

La la-la la la la la-la la
La la-la la la la la-la la

I saw a dried up river and a rich man
turning on a garden hose,
I see a young man picking up a gun
I guess that's where the money goes, yeah
am i just as good as a bad man sleeping
while the rest are dying
or am i just as bad as a good man saying
there's no use in trying'

Ooooh - tell me do you still believe
Ooooh - everthing that you read
Till we learn to get together and see who we really are

Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change

If nobody's gonna wake up and start asking whose incharge
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change

la-la-la-la-la-la-la-la
aint shit changing but diapers on babies get higher
in the background singing singing (laa la la laa)
singing (laa laa la la la)
ok sing it

Some people do it all for money
and some do it all for the love, yeah
Some do it all for the glory
Cos nothing else their thinking of
I saw a man in a four door truck
complaining that the price is high
like a well fed man with a spoon in his hand
saying who ate all the apple pie, yeah

Ooooh - tell me do you still believe
Ooooh - everthing that you read
Till we learn to get together and see who we really are

Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change

If nobody's gonna wake up and start asking whose incharge
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change

la-la-la-la-la-la-la-la

If I aint ready to listen
I'm never gonna listen most follow intuition
While they wishing it would work
and my vision isn't Perfect so I will never learn for it
Don't wishing for some change like a church worker
Hallelujah, preacher i am not influenced
If I don't donate to your movement am i not improving
and while a poor kill a poor
For a portion of peace of American society pie
I get high, the munchies i got
So down with this
I got the girl looking at you cuz I'm Worth kissing (mwah)
and I aint ready to wait when theirs dollars on the rain
Why would you expect change

Till we learn to get together and see who we really are
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change

If nobody's gonna wake up and start asking whos incharge
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change
Ain't nothing gonna change no no

Aint shit changing but diapers on babies get higher in the background singer singing
laa la la la singing laa laa la la la

Gratis bloggen bei
myblog.de